Stitch

21:10



                                                              Hej ! :)

Dziś postanowiłam pokazać coś innego . Wiem ,że to nie pasuje trochę do bloga ze względu na jego  nazwę ale (jak wspomniałyśmy "o nas") to też nasza mała pasja  . Większość to ja (która teraz tworzy post - młodsza siostra) rysuję i próbuję się uczyć rysować gdy tylko mam wolny czas i mi się chce :) Teraz wiadomo są wakacje , jest więcej czasu na takie rzeczy , na swoje pasje i inne zainteresowania . A więc dziś przychodzę do was z rysunkiem ( niedawno rysowanym)  "Stitch" , jak pamiętacie może tą bajkę oglądaną przez nas parę lat temu Lilo & Stitch , może jeszcze leci , nie wiem haha . Ale pamiętam gdy to leciało jak byłam jeszcze w podstawówce . Rysunek nie jest idealny , przyznam szczerze . Jest pełno błędów w nim  - jednym największym moim błędem który popełniłam było malowanie pastelami haha :D Nie umiem i nie lubię malować pastelami a chciałam pomalować rysunek  (kredek nie znalazłam w domu hahah )  :/
Tak więc przechodzimy doo rysunku :

tu jeszcze bez obróbek ( jeśli nie widać to dobrze haha )




  i poo :)



Ja na dziś kończę i widzimy się wkrótce , jeszcze nie wiem o czym będzie . Zastanowimy się , może w końcu Andżelika napisze swój pierwszy post :D Trzymajmy za nią kciuki ! :D
PAA :*

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Bardzo ładnie go wycieniowałas :D

    http://yukinephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie praca świetna. :D Proporcjonalnie, cieniowanie jest, czyli git. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie rysujesz :) ciekawie piszesz, twoj blog jest swietny ! :)
    zapraszam do mnie : www.vennue-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. *.* Jaki megaa rysunek! :) świetny jest!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny obrazek :) Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeejuu jakie cudeńko! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki słodki, ładny rysunek :33
    _________
    Miałabym ogromną prośbę! Zaczęłam współpracę i potrzebuję bardzo kliknięć! Jeśli zechcesz mi pomóc to nie zapomnij poczekać 15 sekund, bo inaczej kliknięcie będzie nie ważne! Jeśli pomożesz, nie zapomnij napisać o tym w komentarzu, a bedę starała się odwdzięczyć najlepiej jak mogę! zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rysunek! Chyba jedna z moich ulubionych postaci :)
    www.24thseptember.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. masz duży potencjał na twoim miejscu nie marnowałabym go polecam rożnego rodzaju kursy ps bardzo ładny wygląd bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz ogromny talent ;) Ja wogule nie potrafię rysować pastelami

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też uwielbiam rysować a co do Twojego rysunku jest świetny ! :) masz talent !

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.