Home-coming !

20:00


                                                                Siemka !!

Wczoraj o 19 wróciłyśmy do domu ! Jak wiecie byłyśmy posmażyć się trochę nad naszym polskim morzem - Łebie :D  Pogoda od początku była suuper ! Nie było ani deszczu ani burzy z czego bardzo się cieszyłyśmy. Po 4.00 rano wyjechałyśmy a już po 9.00 byłyśmy na miejscu . Słońce tak dało popalić że lepiej było siedzieć w wodzie :D Mi się podobało i jeszcze woda taka czysta <3
Oczywiście też nie zabrakło małych zakupów ale to już w kolejnym poście bo za duużo zdjęć by było a i tak już jest sporo :D

Teraz przechodzimy do zdjęć z Łebyyy :p




Taka czyściutka woda ! <3




Lampiooonyy !











Andżela pozuje do zdjęć :'D


Najlepsze gofryyy w Łebie <3

Opalanko :D





Mmmm szejkkiii oreo były pyszne a jeszcze lepsze o smaku toffifee :p

Nie robiłam za dużo zdjęć ,nawet nie było kiedy bo telefon często zostawał w domu bo się ładował ... ;d Ale i tak dobrze że jest co pokazać :D Mam nadzieję że zdjęcia Wam się podobają i skomentujecie a my się odwdzięczymy . A teraz idziemy odpoczywać i jutro kolejny post z małymi zakupami znad morza :)  Do jutra ! :*

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Byłam kiedyś w Łebie. Miło to wspominam. Teraz jestem W ustroniu Morskim, ale słońce nie daje popalić. Poza tym jest zakaz kąpieli.

    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu szkoda ;/ Zależy kiedy się wyjedzie , my akurat trafiłyśmy na same upały :D

      Usuń
  2. ładna jestes <3 http://thecoolorlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, kocham nasze morze <3
    Zapraszam do mnie kllaudy.blogspot.com :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega zdjęcia :)
    http://kmurawskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Łeba to jedno z najpiękniejszych miejsc w jakim byłam. Widzę, że wyjazd się udał. Prześliczne zdjęcia. ;3
    pozdrawiam ;)

    http://imhurtingyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma to jak polskie morze, kocham je i uwielbiam:)!

    byminia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyyle radości :) W Polsce jest pięknie! Przyjemny blog dziewczyny:*
    Wpadniejcie do nas koniecznie :*
    www.thosetwocando.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyyle radości :) W Polsce jest pięknie! Przyjemny blog dziewczyny:*
    Wpadniejcie do nas koniecznie :*
    www.thosetwocando.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia z lampionami najlepsze! *.*

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.  
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Sugar skull'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/sugar-skull.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zazdroszczę wyjazdu, świetne zdjęcia, pozdrawiam!
    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Łeba jest cudowna. Fajne zdjęcia i ciekawy blog. Pozdrawiam, a w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeeju, zazdroszczę wyjazdu :/ Jesteście z Płocka, a to moje okolice, super wiedzieć, że tak blisko mnie mieszkają dziewczyny o takich samych zainteresowaniach, pozdrawiam :)

    daria-mikolajewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia. Narobiłyście mi ochoty na gofry. Mniam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) haha przepraszamy bardzo :'D

      Usuń
  14. Beautiful photos! I'm your new follower # 85 if you want to come on my blog ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że wypad się udał i się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wypad udany - super
    Jednak z powodu tak przepełnionych plaż zdecydowanie wolę wyjechać za granice niż na nasze Polskie morze. Zdjęcia super!!!
    Pozdrawiam zapraszam do siebie http://mikaart-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.