Małe zakupy z Łeby

20:23

                                                                  Hej ! :)

Dziś jak obiecałyśmy pokażemy wam nasze niewielkie zakupy z Łeby . Nie ma tego zbyt wiele ale może coś Wam wpadnie w oko i też coś podobnego zakupicie będąc w Łebie czy innej miejscowości nad morzem :)
Standardowo pierwsze co kupiłyśmy były lakiery . Miało być ich więcej ale jakoś czasu nie starczyło na wrócenie się w tamto miejsce (Natura i sklepik niedaleko ) . Miałyśmy tylko zobaczyć co jest ciekawego ale jak wiadomo oczy powiały na lakiery *.* . I powiem Wam ,że było dużo ładniejszych lecz nie mogłyśmy się zdecydować który kupić . Wybrałyśmy takie kolory których jeszcze w naszej szafeczce lakierów nie było :D Po kupieniu lakierów zobaczyłyśmy że są dwa podobne ,prawie identyczne hahaha nie wiem jak my to kupywałyśmy ale jest jedna różnica ! Jeden jest szybkoschnący :D

I reszta zakupów była taka zupełnie nieplanowana ale super że kupiłyśmy i teraz nie żałujemy :D
Dobra przechodzimy do zakupów ,sami zobaczcie :D

Pierwsza rzecz jaką Wam pokażę jest doniczka . Nie wiedziałam którą wybrać bo było dużo tych wzorów alee zdecydowałam się na taką. Kupiłam ją w sklepiku chińskim za 6 zł . Będę w niej trzymała różne przybory (długopisy ,ołówki ,gumki itd. )



Drugą rzeczą jaką kupiłam razem z siostrą są kapelusze haha . Na plażę sprawdzały się znakomicie , nie paliło nas po głowach . Polecamy Wam kapelusze jeśli jedziecie nad morze , to wielka ulga w noszeniu . Kupiłyśmy je również w sklepiku chińskim , każdy po 7 zł a tyle było wzorów że też zdecydować się nie mogłyśmy :D


Sklepik chiński nad morzem to fajna rzecz . Spotkałam również tatuaże po 3 zł więc wzięłam od razu :'D Wiem ,że nie będą one aż tak wytrzymałe ale gadżecik na chwilę jest zawsze super :D


iiiii oczywiście lakieery !
Cen Wam nie napiszę ponieeważ nie pamięcam po ile one były dokładnie ale jak widać większość pochodzi z tych sklepików nad morzem . Przeważnie ceny to 3-4 zł . Lecz z golden rose trochę droższe ,


nr. 231

nr.18



nr.11


nr.64


nr. 67


Na tym nie widzę numerku lecz jest od z natury . Fluorescencyjny


Bezbarwny nr. 66


nr.71


nr. 81


Naszyjnik , 20zł . Bardzo mi się spodobał bo jeszcze nigdy takiego nie miałam :)




Lusterko ,które kupiła sobie Andżelika . Sklepik chiński 4 zł.

Jeszcze Andżelika kupiła sobie w naturze kredkę białą i cienie do powiek tylko nie mam zdjęć :/ Pokażemy Wam na pewno w którymś z postów :)

A ja już się z Wami żegnam ! Mam nadzieję że nasze małe zakupy Wam się spodobały i do zobaczenia w kolejnym poście , PA ! :**

You Might Also Like

35 komentarze

  1. Mam identyczny lakier bezbarwny ! :D
    śliczne kapelusze :3
    zapraszam do mnie
    isthenewday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nowowści i ładne kolorki lakierów :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery Safari są całkiem fajne:)
    Mam taki zielonkawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podobają mi się te lakiery z GR :) i doniczka też jest świetna!
    W wolnej chwili zapraszam do siebie: http://zzyciawzietexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapelusze - cuda!
    A lakiery - jak wiadomo, ich nigdy za wiele! :D Świetne kolory.
    Justlyjass :
    - BLOG

    - FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ojjj taak zgadzam się :D

      Usuń
  6. Świetne rzeczy. Śliczny naszyjnik i lakiery *.*
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobne doniczki widziała w Ikei i to o wiele droższe :) Świetne zakupy!
    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,wiem że są w Ikei ale my do niego nie mamy dostępu :/ Dzięki :)

      Usuń
  8. Kupuje te same lakiery
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. OO to super :) My czasami , najczęściej nad morzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne kapelusze! te lakiery mają piękne kolory:)
    może wspólna obserwacja?
    miłego dnia!:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Golden Rose ma przepiękne te kolorki :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam identyczne lusterko:) Lakiery z GR mają super kolorek.
    Kapelusze za taką cenę to świetny interes:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Golden Rose nr 64 też mam! ;D

    Fajna ta doniczka, bardzo wpadła mi w oko, tak jak i ten naszyjnik<3

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega blog ''>
    Super ta doniczka :)
    Zapraszam do obserwacji ; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Doniczka jest świetna :) Sama w podobnej trzymam na biurku różne długopisy czy ołówki ;) A lakiery do paznokci - baja :) Mi zawsze po wejściu do drogerii oczy same wędrują na lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice post!!! great selection!!!
    would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much for your visit!!! I follow you!!!
      Have a wonderful weekend!!!:)))

      Usuń
  17. Niezłe zakupy ;D
    Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam :) skajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne lakiery! Uwielbiam zakupy 😊 zapraszam do siebie ;) www.roszpunkahair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. te tatuaze sa super :) bardzo fajny gadzet na lato :)
    co powiecie na wspolna obserwacje;>?

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne lakiery i tatuaże :)
    zaprasza
    igakl.blogspt.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny haul, najbardziej spodobał mi się łańcuszek :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też bardzo lubię zaglądać do chińskich marketów, niezłe perełki możne tam znaleźć! Super zakupki :P
    http://50twarzyjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.