My birthday gifts

20:32



                                                              Hejka!

Już dawno nas tu nie było ale to było spowodowane brakiem czasu :( Ale już wracamy i postaramy się dodawać posty częściej :)
Dziś chciałabym Wam pokazać co dostałam na moje 18-ste urodziny, które były 26 marca :)
Bardzo jestem z każdego prezentu zadowolona . Każdy trafił w 10! :D
Urodziny były dość skromne lecz nie spodziewałam się że podarują mi coś więcej niż same pieniądze . Cieszę się, że nawet znajomi nie zapomnieli o mnie i dali małe podarunki :)
Prezentów nie było nie wiadomo ile ale chcę Wam się z nimi podzielić bo może kogoś oświecę pomysłem na prezent i kupicie coś podobnego na prezent bliskiej osobie :)

Nie będę pisała od kogo, po prostu zobaczcie :)


Piżamka z Sinsay








 - GOGO Relaxing Shower Gel .- Relaksujący żel pod prysznic GOGO z ekstraktem lawendy.
Bardzo ma ładny zapach ale jeszcze go nie używałam .

 -Lakiery z Golden Rose ICE CHIC . (srebrny nr.101 , fioletowy nr.56) Jest to seria lakierów z wysokim połyskiem i długotrwałą formułą .  Muszę Wam przyznać że to jedna z moich ulubionych serii tych lakierów . Naprawdę wytrzymały bardzo długo bo ponad tydzień i połysk jest na naszych paznokciach do końca :)

Bilet dostałam dużo wcześniej ze względu na to iż koncert był 15 marca . Świetny prezent ,naprawdę :) Pierwszy raz byłam na koncercie i serio było mega! Dawno się tak nie naskakałam :D










Słodyczy było więcej ale no niestety już zjedzone :D


Jestem z każdego prezentu zadowolona! Jako iż moje urodziny przypadły w sobotę ,dzień przed świętami wielkanocnymi to świętowaliśmy podwójnie :D
------------------


Niedługo pokażemy Wam co otrzymałyśmy od sklepu Banggood , jeśli chcecie tylko czekamy na jedną rzecz :) <3

Do zobaczenia : *

Pozdrawiam !

Patrycja



You Might Also Like

13 komentarze

  1. Piżamka przeurocza i świetna biżuteria :)

    Kochana mam prośbę, czy mogłabyś kliknąć w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Bardzo mi zależy, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty ;) Ja 18 mam dopiero za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piżamka jest przesłodka *.*
    Śliczna bransoletka :*
    Wszystkiego najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty :) Bardzo podobają mi się bransoletki.
    Wszystkiego Najlepszego!:*
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty świetne, pewno trafione w 10! Zakochałam się w tej piżamie:D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super są te brzoskwiniowe spodenki od piżamki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega preznety !
    Zazdroszcze koncertu,uwielbiam ich ;)
    A pidżamka przesłodka ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego dnia :)
    Poklikasz w linki? Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/banggoodcom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. Piżamka świetna :) Te lakiery mają bardzo fajne kolorki. Biżuteria też mega. Wszystkiego najlepszego tak w ogóle :)

    Mylifeismy47.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.