Rozdanie :)

15:42


Hej!

Dziś przychodzimy do Was z konkursem. Jest to mały konkurs ale obiecujemy że następne będą już o wiele większe i nagrody będą bardziej cenne . Wiem, że nie wszyscy mieli okazje przetestować te produkty z URODA Make-Up z kolekcji  Barbie więc postanowiłyśmy, że na dzień dzisiejszy odbędzie się taki konkurs :)

WYGRYWAJĄ 2 OSOBY ! :)


Zestaw nr 1 :
1. Prasowany róż do policzków 02R Peach Pearl 
2. Półtransparentna pomadka do ust 04P Dark Pink
3. Prasowany perłowy cień do powiek Duo 01C Aqua
4. Prasowany matowy cień do powiek Duo 07C Purple Pink
5. Błyszczyk do ust 05B Cherry
Zestaw nr 2:
1. Prasowany puder matujący 02P Peach
2. Półtransparentna pomadka do ust 01P Red
3. Półtransparentna pomadka do ust 03P Light Pink
4. Prasowany perłowy cień do powiek Duo 02C Orchid
5. Błyszczyk do ust 03B Delicious

TERMIN TRWANIA KONKURSU : 14.07.16- 07.08.16
Wyniki podamy po naszym wyjeździe . Będzie więcej czasu :)

ZASADY:
1. Obserwuj naszego bloga
2. W komentarzu napisz numer zestawu, swoję imię oraz email ( aby móc się skontaktować).
3. Jeśli chcesz udostępnij baner na swoim blogu . ( Nie jest to obowiązkiem )

I to wszystko! :)  Jak pisałam w recenzji te kosmetyki są dla każdego . Są bardziej delikatne i naturalne lecz naprawdę bardzo dobre jak każdy inny kosmetyk . Nie kierujcie się tu "Barbie" bo to tylko taka nazwa na produkt .
 Jeśli osób będzie więcej dodamy jeszcze jakieś rzeczy ze sklepu bornprettystore.com  :)
Zachęcam do brania udziału :*

Życzę Wam powodzenia!!! Bierzcie udział bo warto :)

Patrycja

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Ładne paznokcie i świetny konkurs^^ Biorę udział w konkursie ;P
    Obserwuje bloga jako: Alex Blue
    Zestaw nr 2; Mam na imię Aleksandra!
    Mój email: lamy.to.cwaniaczki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne paznokcie, pojutrze ide na wesele i chyba zrobię podobne!
    biorę udział również w konkursie, wybieram zestaw nr 1 <3
    Weronika, weer.staar@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie całkiem ok :-)
    Powalcze dla córki -zestaw numer 2 :-)
    piaseckiwodek @gmail .com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, love the konkurs <3

    http://www.lauramacij.com/2016/07/when-life-gives-you-lemons-wear-them.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne paznokcie :D
    Biore udział w konkursie :)
    Obserwuje jako: Nika ;P
    Zestaw nr 2, Na imię mam Aneta!
    e-mail: netia251@gmail.com
    Udostępniam baner na blogu : http://grlfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Bardzo lubię produkty z BPS. A co do konkursu to zyczę wszystkim powodzenia! :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Biore udział w konkursie :)
    Obserwuje jako: moniqa-
    Zestaw nr 2, Na imię mam Monika
    e-mail: moniqablog@interia.pl
    Udostępniam baner na blogu : http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Paznokcie się prezentują świetnie z przyjemnością zaobserwowałam muszę wam dziewczyny powiedzieć,że fajnie tu u was. :)
    Wezmę udział w konkursie nie mam nic do stracenia może,akurat mi się po szczęści.
    Mam na imię Nicole Cichopek wybieram zestaw nr 2 mój e-mail megan_500@o2.pl Świetny konkurs wymyśliłyście naprawdę bardzo mi się podoba nagrody mimo że drobne bardzo fajne i atrakcyjne.
    Miłego dnia :*** http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie paznokcie ? :D Wpis z paznokciami został usunięty ponieważ było za dużo komentarzy na temat paznokci i byłby bałagan jeśli chodzi o zgłoszenia :)

      Usuń
  10. fantastyczny konkurs :) bardzo dziękuje za zaproszenie oczywiście biorę w nim udział! :)
    1. Obserwuję jako: Ayuna Chan
    2. Klaudia, neko_chan@vip.onet.pl numer zestawu.. 2, ale oba są fantastyczne :)
    3. udostępniam :) na ayuna-chan.blogspot.com w biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwujemy się od dawna na wzajem, więc chętnie skorzystam z konkursu :)
    Sara, dunaj.sara@gmail.com, zestaw 1 :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję jako: Oliwia Oleszczyk
    2. wybieram zestaw nr 2
    3. Mój e-mail: littleredcherrysmile@vp.pl
    4. Dodałam baner na bloga Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję jako: Oliwia Oleszczyk
    2. wybieram zestaw nr 2
    3. Mój e-mail: littleredcherrysmile@vp.pl
    4. Dodałam baner na bloga Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję jako: Natalia Kaczmarek
    2. Wybieram zestaw nr. 2
    3. Mój email : natalia571@vp.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje jako: Monika Michalik
    zestaw 2
    monikamichalik@interia.pl
    życzę wszystkim powodzenia!
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie wezmę udział w konkursie ^^
    Zestaw numer 1 :*
    Email: francowata97@gmail.com

    W wolnej chwili zapraszam do siebie ^^
    https://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestaw nr.2 obserwuje bloga! ♥


    email nikolaablog@interia.pl

    buziaki :*


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny konkurs ;)
    Wybieram zestaw nr 2, oczywiście obserwuję, e-mail: olcia271199@gmail.com
    Pozdrawiam i zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny konkurs :) Biorę udział ;)
    Obserwuję jako Ania Sadło.
    Wybieram zestaw nr 1 i mam na imię Ania :)
    Mój e-mail: ania062001@wp.pl

    Zapraszam na mój konkurs KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. O super ten konkurs ! :) Nie przejmujcie się nie jest taki mały :* Jest GENIALNY :D Bierzemy udział :)
    Obserwujemy jako: agssymi
    Wybieramy zestaw numer 2 mamy an imię Aga i Sylwia, i jesteśmy bliźniaczkami :) Tutaj nasz email: agssymi@gmail.com
    Dałyśmy baner na blogu ^^ http://agssymi.blogspot.com/
    Życzymy każdemu powodzenia ! :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.