Come back!!

18:41


Siemka!

Na wstępie chciałabym napisać, iż wróciłyśmy całe i zdrowe z wakacji . Zrobiłyśmy kilka dni bez blogowania ze względu na nasz wyjazd nad morze . Było super :)
Chcę Was również poinformować że konkurs już dobiegł końca i skontaktowałyśmy się już ze zwycięzcami a są to : Anna Sadło i Natalia Kaczmarek . Jeszcze raz gratulujemy dziewczyny!:)
Dziś postanowiłam zrobić trochę inny post . Będzie to taka prosta i wygodna stylizacja na wieczorne dni . Mi ona trochę przypomina jesień ale żeby nie było za bardzo w klimatach chłodnych dorzuciłam do niej moje ulubione sandałki z Sinsay.  Tą bluzkę co mam na sobie kupiłam ostatnio również w Sinsay tylko za 10 zł! Jeśli lubicie ten sklep to idźcie tam koniecznie bo przeceny są tam świetne :) Mam nadzieje że taki dziwny zwyklak Wam się spodoba :D
Futerko jest to mój ulubieniec i na pewno będę je nosić w jesień . Znalazłam je w łupach za pare groszy . Na ulicy robi wrażenie bo dziewczyny w moim wieku i nawet starsze panie pytają o nie gdzie kupiłam :D Jest w nim bardzo cieplutko i chyba każde futerko jest moim ulubieńcem na jesień ale mamy jeszcze lato halo!!! Chciałam zrobić bardziej letnią stylizacje ale wtedy było taaak zimnoo :/ Obiecuję, że pojawi się jeszcze stylizacja letnia! :)















Bluzka-Sinsay/Futerko-No name/Torebka-StyleWe/Bransoletka-Sklepik nad morzem/Spodnie-No name/Sandały-Sinsay

Dziś to wszystko mam nadzieje, że Wam się stylizacja podoba i jeszcze raz gratuluje dziewczynom :)
Do zobaczenia!:*

Patrycja

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Mam ochotę dotknąć tego futerka! :D Bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka i futerko wymiatają!:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla dziewczyn ;) świetna stylizacja ;)
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję dziewczynom wygranego konkursu :)
    Futerko jest boskie, zakochałam się w nim! Ogólnie baardzo podoba mi się cała stylizacja :)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bardzo lubię czasami do Sinsaya zajść ;) Bardzo fajne futerko, ja właśnie muszę poszukać czegoś ciepłego na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie futerka są teraz w New Yorkerze , polecam bardzo futerka :)

      Usuń
  6. Jaki miś słodki z tego futerka! :)

    www.turqusowa.blogspot.com
    dziękuję za komentarz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna stylizacja torebka i sweterek jak najbardziej w moim stylu ;) pieknie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja nie mogę nią oczu napatrzeć :)
    Świetny blog, obserwuje :)

    https://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie mi się ogromnie podobają:*

    Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebeczka genialna, klik :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja!
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.