Zaful

19:57


Hejka,
Jak tam u Was ? U mnie cały czas to samo, szkoła ;/ Najgorsze jest to, że jak wracam to robi się już ciemno i nie mogę żadnych zdjęć zrobić na bloga :( Jedno mnie cieszy, dziś po raz pierwszy spadł tak porządnie śnieg! <3 Już na początku listopada pruszył ale to bardzo mało, teraz czuć już tą zimę. Już chcę święta i ten upragniony odpoczynek!
Na grudzień mam sporo do roboty bo to już ostatni (niecały) miesiąc i semestr się kończy ale na pewno będzie się pojawiać dużo postów związanych ze świętami. Takie posty uwielbiam :3

A dziś chciałabym Wam pokazać co niedawno przyszło do Nas ze sklepu Zaful .

Bardzo prosiłabym o kliknięcia :( To niewiele dla Was a dla nas bardzo dużo, my staramy się klikać naszym obserwującym :)

Spodnie- KLIK
Bluza - KLIK
Pierścionek - KLIK

Jeśli chodzi o te ubrania to są one wykonane bardzo porządnie . Nie są to takie typowo chińskie a takie gdzie bym mogła je kupić w każdym sklepie stacjonarnym np: w Croppie :) Najbardziej mi się podoba jakość tej bluzy. Spodnie są zrobione bardziej w stylu boyfriend'ów ponieważ mają luźniejszą górę i tak trochę się w nich dziwnie czuje ponieważ nigdy w takich nie chodziłam ale na wiosnę będą idealne. Teraz chyba nie pora na takie krótsze ale podoba mi się ten motyw ptaków :3 Pierścionek myślałam że będzie taki tandetny ale okazał się on bardzo fajnym i porządnym dodatkiem na palec :)





Zdjęcia niestety w beznadziejnej jakości ale to tak jest jak się wraca po szkole i już na dworze ciemno :(


Mam nadzieje, że ubrania Wam się spodobały i bardzo Was prosimy o klikanie w linki. :)

Do następnego,

Patrycja


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Fajne rzeczy zamówiłaś, pomagam - 30,99$, 25,99$, 1,47$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam :) 30,99$, 25,99$, 1,47$
    Świetne rzeczy, najbardziej podobają mi się właśnie spodnie, genialny ten motyw ptaków :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te spodnie są świetne, zakochałam się w nich normalnie! *-*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne ciuszki. :) Zaful ma rzeczy dobrej jakości.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj ta ciemność po godzinie 15 również dla mnie jest nieznośna, ale damy radę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ten ból jakości,...też teraz na tym cierpię, ale masz bajeranckie spodnie! :D

    Poklikane ;*

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.