Prom hairstyle

13:03


          Hejka!

Już niedługo zaczną się studniówki i także w tym moja. Wiem, że jest jeszcze troszkę czasu ale warto już się rozglądać za fajną fryzurką no ale także za sukienką. Wy jakie zakładacie sukienki - długie czy krótkie ? :)

Dziś przychodzę do Was z fryzurą, którą możecie zrobić nie tylko na studniówkę ale i także na inne wyjścia. Będą to loczki ze zdobieniem. We fryzurze pomogły mi strony Banggood oraz  IrresistibleMe .
Z Banggood zamówiłam naprawdę niezłą lokówkę, przy której możecie sami ustawić sobie temperaturę i to w niej najbardziej cenię. Wiem, że w niektórych tego brakuje i można sobie nieźle zniszczyć włosy przy robieniu fryzury. Dostaniecie ją w tym sklepie za około 80 zł i to jest naprawdę mało bo muszę przyznać, że jest świetna. Loki mi się trzymały przez 2 dni i to bez żadnego lakieru i innych chemicznych rzeczy. Nic na nie nie nakładałam tylko jedynie co robiłam to loczki :)

Do ozdobienia włosów założyłam opaski ze strony Iressistible Me. Robiłam już o nich posta a więc możecie sobie zobaczyć je z bliska :)

Lokówka
Ozdoby








                                     
Drugi dzień:

Zdjęcia trochę nieogarnięte ale mam nadzieje, że taka prosta fryzurka Wam się podoba :)
Co o niej myślicie?

Do następnego!

Pa


Patrycja

You Might Also Like

14 komentarze

  1. woow slicznie wyszly Ci te loki! opaska przesliczna!

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się wasz nowy post :D loki świetne
    A blog jest bardzo inspirujący <3
    Śliczny design i nagłówek
    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę sobie zamówić tą ozdobę do włosów, bo jest śliczna :)
    Uwielbiam takie posty z recenzjami !
    MÓJ BLOG - KLIK


    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne masz włoski, super wyglądają jak są pokręcone :D
    Oby studniówka była udana! :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  5. Super efekt, mam podobną lokówkę, ale z Tchibo :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od roku mam lokówkę Babyliss i już jej nigdy nie oddam! D:
    Cudowne loczki <3 :)

    Dziękuję kochana! Taki komentarz to dla mnie komplement idealny <3

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.