Winter with Zaful

19:01


Hej!

Wykorzystując jeszcze te zimowo śnieżne dni postanowiłam zrobić stylizację na dworzu. Śnieg według mnie fajnie wygląda na zdjęciach bo rozjaśnia nam całość i wyglądają jeszcze lepiej :)
Większość będzie pochodzić ze strony Zaful . Mają tam naprawdę fajne ciuszki ;)
Zdjęcia są robione niestety "od dołu" ponieważ robił mi je 10 letni brat ale są plusy, wyglądam na jeszcze wyższą niż jestem :D
Przy zdjęciach towarzyszył mi również mój psiak - Tosia, która ma na sobie ubranko ze sklepu Banggood .











Szalik- TUTAJ Sweter- TUTAJ Zegarek- TUTAJ Naszyjniki- TUTAJ Kurtka- Sinsay Ubranko dla psa- TUTAJ


I jak Wam się podoba nasze zamówienie ? Mi się najbardziej podoba ten sweterek ale całe zamówienie jest cudne bo nic nie przyszło wadliwego :) Strój dla pieska kupiłam już w wakacje ale przez to, że została obcięta to wszystkie ubranka się zrobiły na nią za duże i tylko to na nią pasuje :D

Napiszcie czy coś Wam się spodobało :)

Do następnego!

PA :*


Patrycja

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Uuu super stylówka :)
    Poklikane :3

    https://allegiant997.blogspot.com/2017/01/rozowy-puch.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweter i kurtka:) uroczy piesek:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter jest super, ale najbardziej spodobał mi się szalik. Słodki psiak!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się stylizacja! Sweterek totalnie w moim stylu :). Również ostatnio robiłam zamówienie na Zaful i mam nadzieję, że ciuszki będą tak trafione jak u Ciebie ;).
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter jest genialny, bardzo mi sie podoba.
    Obserwuję!
    Zapraszam : https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki kochany piesek! Sweterek również bardzo mi się podoba.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju ten piesek jest uroczy! <3

    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Również mam ten szal :D Śliczne zdjęcia, uroczy piesek.
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny sweterk, ale moją uwagę przykuł genialny zegarek, takie stylowe dodatki to ja lubię :)
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi również najbardziej podoba się sweterek. Mam nadzieję, że choć trochę Cię ogrzał i nie zamarzłaś na tym mrozie :*
    Piękna stylizacja ogólnie :D
    Obserwuję i zapraszam :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.