Zaful

18:45


Hejka!

Co u Was słychać? Kto ma ferie ? Ja jeszcze nie mam ale już niedługo i cieszę się z tego powodu :)

Dziś chciałabym Wam pokazać resztę rzeczy, którą otrzymałam od sklepu Zaful . Niedawno pokazywałam Wam część w stylizacji lecz jeszcze dzisiejszego dnia doszła do mnie jedna rzecz i nareszcie mogę pokazać wszystko ;) Zostało tego niewiele ale z wielką chęcią się podzielę :)


Pierwszą rzeczą są bransoletki z Zaful ale bo marce możemy stwierdzić że są one z bardzo sławnego sklepu Forever21. Bardzo się cieszę, że mogłam je nabyć ponieważ super się prezentują na ręku :)

Bransoletki





Kolejna rzecz to zegarek, który mogliście już zobaczyć w poprzednim poście w stylizacji ;)
Pokazuję jeszcze raz w lepszym zbliżeniu. Ten zegarek wybrała sobie moja siostra. Jest bardzo wygodny i ładnie się prezentuje na ręku do sweterków .

Zegarek




Następna rzecz to bluzeczka, która również należy do mojej siostry :) Jest taka inna i bardzo fajnie wygląda na osobie :) Materiał jest fajny i nie prześwituje .

Bluzka





I ostatnia już rzecz, która przyszła dziś do mnie to skarpetki. Zamawiałam je z myślą o świętach więc już widzicie jak długo one szły :D Chciałam je nosić w tym okresie świątecznym ale mi się nie udało. Zostawię je sobie na kolejny rok! Są śliczne, słodkie i bardzo cieplutkie :)

Skarpetki





I to już wszystko :)
Dajcie znać czy Wam się coś spodobało ;)

Mile spędzonych ferii Wam życzę a tym, którzy chodzą do szkoły to powodzenia w nauce! ;)


Do zobaczenia,
Pa :*

Patrycja

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Skarpetki wygrywają!
    Ale pozostałe rzeczy również są świetne. Podoba mi się ogólnie wszystko :) Bransoletka mnie zauroczyła. Taka delikatna i zapewne nada się do wielu stylizacji :)
    Ja jutro ostatni dzień idę do szkoły i potem przerwa dwa tygodnie!



    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mega rzeczy, slodziutkie skarpetki! :D

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiamy taką delikatną biżuterię z akcentem złota ^^ Bardzo fajne także są te typowo świąteczne rzeczy ^^ Współpracujemy z Zaful, jednak ani jednej z tych rzeczy nie widziałyśmy na stronie :D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo tyle dobroci <3


    http://allegiant997.blogspot.com/2017/01/moja-miosc-pedzle.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zaczęłam właśnie ferie! ♥ Cudowne rzeczy, bransoletka spodobała mi się najbardziej! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.